dinsdag 10 november 2015

KORTE UPDATE!!!

Hi babes,

Ik wilde een paar kleine veranderingen met jullie bespreken wat betreft mijn blog. Bij deze dus een korte update!


Ik vind bloggen superleuk en heerlijk om te doen. Helaas heb ik er niet altijd de tijd voor en ben ik af en toe wel eens inspiratieloos. Ook vind ik het vervelend om me telkens te moeten verontschuldigen aan jullie, want als een blogger hoor je je gewoon te houden aan de afspraken die je maakt en daar ben ik echt heel slecht in heb ik gemerkt.

Ik heb besloten om wel af en toe nog te bloggen, maar aangezien ik binnenkort mijn nieuwe camera binnenkrijg, wil ik mijn Youtube kanaal weer gaan oppakken en daar dus ook wat meer mee gaan doen.

Ik ga nog wel een eigen site maken, want Blogspot vind ik niet zo professioneel meer overkomen, maar zal me dus meer bezig gaan houden met Youtube in plaats van het bloggen zelf.

Áls ik een blogpost heb, dan zijn dat voornamelijk outfit of the day artikelen of overige artikelen die ik niet zo snel kan laten zien/uitleggen door middel van mijn Youtube kanaal.

Als je me dus nog steeds wilt volgen, abonneer je dan geheel gratis op mijn Youtube kanaal. (www.youtube.com/PASSIONFORFASHIONNL) De exacte datum dat er weer video's online komen heb ik nog niet voor jullie, maar die zit er wel spoedig aan te komen.

Op mijn Youtube kanaal zul je tutorials, vlogs, shoplogs, challenges, Q&A's en nog veel meer voorbij zien komen. Ik wil er een kanaal van maken waar iedereen zichzelf wel een beetje in terug kan vinden. :-)

Sommigen die mij al wat langer volgen en kennen, weten dat ik dit al wel eens eerder heb verteld, maar dit keer wil ik het plan dus echt door gaan zetten. Ik vind praten tegen jullie veel leuker en ook gemakkelijker dan mij houden aan een strikt schema als het om het bloggen gaat. Ook houd ik gewoon meer van het maken van filmpjes, want socializen is gewoon meer mijn ding! 

Natuurlijk hoor ik graag jullie mening hierover, dus let me know in the comments below!

Liefs,

Lakshana

PS: Hier komt nog een uitgebreide Youtube video over! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten