zaterdag 7 februari 2015

BLOG ANNIVERSARY | Passion for Fashion bestaat 1 jaar!

Hi allemaal,

I can't believe it.. Het is alweer dik één jaar geleden dat ik mijn eerste artikel op mijn blog had geschreven over hoe beginnend ik wel niet was en over wat ik wou gaan bloggen.. Ondertussen is er zoveel op mijn pad gekomen en heb ik zoveel meegemaakt als persoon zelf, maar ook als blogger.. En als ik er nu op terug kijk, ben ik enorm trots op mezelf en wat ik in de tussentijd heb bereikt.

Toen ik pas begon met bloggen had ik nog niet echt een idee hoe ik alles voor me zou moeten zien, ik deed het immers voor mijn plezier (nog steeds). Ik was al sinds klein meisje dol op praten en voor de camera staan. Toen ik net mijn eerste telefoon had gekregen met een camera functie erop, was ik enorm enthousiast. Ik nam daarom gelijk video's op en speelde heel vaak als journalist. 

Verder was ik ook altijd al dol op mode, mensen die mij kennen weten ook gewoon dat dat echt iets is wat mij als persoon beschrijft. Het is een deel geworden van mijn identiteit. 

Ook keek ik altijd naar Youtube filmpjes. Mascha (van Beautygloss) was mijn grote voorbeeld en ik bewonderde haar enorm in hoe zij haar passie toonde in haar Youtube video's en artikelen. 

Precies 1 jaar geleden dacht ik dus bij mezelf: Waarom niet? Ik vond praten altijd al leuk en mode heeft mij ook altijd al geïnteresseerd, dus dit was dé perfecte manier om mijn hart te kunnen luchten en er ook nog anderen mee te kunnen inspireren of eventueel te helpen.. 

In 1 jaar heb ik ontzettend veel meegemaakt. Het leek op een rollercoaster. Soms wat mindere dingen, die me uiteindelijk wel sterker hebben gemaakt, maar ook ontzettend leuke dingen, die mij juist nog meer hebben doen beseffen hoe leuk ik bloggen wel niet vind en dat ik dit juist nog voor een héle lange tijd wil gaan doen! 

Ik ben nog zeker niet waar ik zijn wil, maar ik ben blij dat ik met mezelf dit avontuur ben begonnen, je moet immers ergens beginnen. Niets is natuurlijk leuker dan van je hobby later je baan maken, maar dat is ook zeker niet iets wat echt op mijn "nummer 1" prioriteiten lijstje staat. Ik doe dit echt omdat ik het leuk vind, en als ik zie dat ondanks ik niet zoveel volgers heb als andere bloggers, ik toch mensen inspireer: dan doe ik het graag voor hen die mijn artikelen altijd lezen, die actief reageren op mijn Instagram en Youtube video's en die mij feedback geven op de dingen die er beter kunnen of mij zelfs complimenten geven voor de dingen die ik goed doe.

Ik heb tijdens het bloggen en maken van video's ook veel nieuwe en leuke mensen ontmoet en leren kennen en dat maakt bloggen toch ook net ietsjes leuker. Ik ben iedereen enorm dankbaar die mij heeft gesteund tijdens het bloggen, maar ook tijdens het proces eromheen. 

Ik ben trots om te kunnen zeggen dat ik iets doe wat dicht bij mijn hart ligt en ik er maar iedere keer weer opnieuw plezier van kan hebben. Ik hoop dat als mensen dit lezen, zij ook geïnspireerd en gemotiveerd raken om hun dromen te volgen, want wie niet waagt, wie niet wint. 

Dus om alles toch een beetje in het kort samen te vatten:
 THANK YOU SWEETHEARTS FOR ALL THE LOVE AND SUPPPORT! 
Ik ben nog lang niet klaar met mijn blogcarrière, so stay tuned for many many more!

XOXO,

Passionforfashion




Geen opmerkingen:

Een reactie posten