zondag 1 maart 2015

Lente Lookbook/Shoplog | Maart '15

Hi iedereen,

Na een lange tijd afwezig te zijn heb ik weer eens eindelijk een nieuwe video voor jullie! Dit keer een shoplog, maar met een andere twist. Ik heb er namelijk een lookbook van gemaakt, waar ik ook de prijzen en merken in vermeld. Ik heb van sommigen van jullie vernomen dat jullie dit soort shoplogs namelijk veel leuker vinden dan de normale, langdradige ''praat'' shoplogs.

Ik hoop bij deze jullie allemaal te kunnen plezieren met mijn video & doe vooral een duimpje omhoog als dat gelukt is!

Vergeet je vooral niet te abonneren op mijn Youtube kanaal, om op de hoogte te blijven van al mijn nieuwste video's!

XOXO,

Passionforfashion

PS: Ik zou het erg leuk vinden als je een comment achterliet! :-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten