donderdag 19 maart 2015

Grote veranderingen...

Hi allemaal,

Het is weer een lange tijd geleden dat ik een artikel heb geschreven op mijn blog, dus bij deze weer een nieuwe en verhelderende artikel, want ik ga het hebben over mijn veranderingen aan mijn blog.

Ik had in mijn vorige artikel gevraagd aan jullie of ik eventueel mijn blognaam en alles zou moeten omgooien, sommigen zeiden ja en ik dacht er zelf ook zo over.. Uiteindelijk heb ik besloten om het niet te doen, aangezien ik toch weinig blog en ik merendeels Youtube video's maak, dus het heeft voor mij niet zoveel nut om mijn blog in een ''nieuw jasje te steken''.

Ik heb wel voor mezelf de conclusie getrokken dat ik vanaf nu alleen de dingen ga doen die ik goed vind voor mezelf, leuk vind en ik ook echt de moeite waard vind. Na een jaar lang te hebben geblogd ben ik gaan beseffen dat ik het het allerleukst vind om over mode te bloggen, of in ieder geval video's en outfit posts te schrijven en filmen voor jullie. Ik ben immers begonnen als een mode blogger en heb ook opgemerkt dat ik i.v.m drukte ook helemaal geen tijd heb voor alle overige onderwerpen waar ik normaal iets mee deed. (denk hierbij aan beauty, lifestyle artikelen etc)

Naast de reden dat ik het enorm druk heb, ben ik ook sinds kort een kledinglijn/webshop begonnen samen met mijn vriend genaamd Heavenly Clothing. (Meer over dit komt in een apart artikel!) Hier ben ik van plan veel meer tijd in te stoppen en er (hopelijk) een groot succes van te maken.

Vanaf nu zal ik dus wel degelijk veranderingen maken aan mijn blog, maar niet zo extreem als dat ik eerst van plan was. Ik zal voortaan dus (negen van de tien keer) alleen fashion artikelen schrijven en outfit foto's posten op mijn blog. Tussendoor zal ik heus nog wel eens andere artikelen schrijven, maar dit is waar ik me voor nu op focus.

Wat betreft mijn Youtube kanaal zal ik uiteraard nog steeds verschillende video's uploaden zoals ik normaal ook altijd deed. Doordat ik me ook voor een groot deel op Heavenly Clothing ga focussen, koppel ik het gelijk ook aan mijn blog en zullen jullie ook van onze kledinglijn artikelen en/of video's zien verschijnen!

Ik hoop jullie bij deze voldoende geïnformeerd te hebben en dat jullie begrip hebben voor mijn besluit..

Until next time loves!

XOXO,

Passionforfashion


Geen opmerkingen:

Een reactie posten