zaterdag 21 maart 2015

SPRING OOTD | " Nude vs. Colour"

Hi allemaal,

Sinds vandaag is de Lente vol op in bloei en ik heb er weer helemaal zin in! 

Vandaag heb ik daarom dus een outfit of the day voor jullie waarin ik jullie laat zien wat ik draag op zo'n (redelijk) zonnig, maar toch bewolkt dagje.

Ik ben echt een die hard fan als het gaat om de "kleur" zwart te dragen. Ik draag elk seizoen wel zwart. Dit jaar heb ik mezelf gechallenged om toch wat meer kleur te gaan dragen en dus ook wat meer kleuren in mijn garderobe aan te schaffen. Met deze look vind ik mezelf toch wel aardig geslaagd, wat vinden jullie? 



Ik ben gegaan voor een basic witte t-shirt in combinatie met een ripped jeans in het spijkerblauw. Om de look toch wat meer interessanter te maken ben ik gegaan voor mijn enige echte bordeaux rode Docs en mijn camel kleurige trenchcoat. 


Als de zonnetje mooi schijnt heb ik toch al gauw de neiging om rond deze tijd van het jaar weer te grijpen naar mijn zonnebrillenstash. Ik heb gekozen voor deze mooie, ronde zonnebril met gouden details. Ik vind dit zeker weten de outfit helemaal afmaken! 


Naast het dragen van een zonnebril tijdens de lente vind ik ook dat mijn handen best gezien mogen worden. Goed verzorgde nagels zijn éen van de onderdelen hiervan, maar tijdens dit seizoen (maar ook elk ander) vind ik midi-rings een échte must!


Top: Missguided
Broek: Bershka
Trenchcoat: La chica 
Schoenen: Dr. Martens
Clutch: H&M
Zonnebril: Hard bitten & The others
Midi-rings: Revival London

----------

Wat vindt jij van deze outfit en zou jij het zelf ook dragen? 

Tot de volgende keer!

XOXO,

Passionforfashion



Geen opmerkingen:

Een reactie posten