donderdag 21 mei 2015

Festival Inspiration

Hey sweethearts,

We beginnen langzamerhand dichterbij het Festival seizoen te komen, sommige Festivals zijn al vol aan de gang, maar als we praten over de échte grote festivals, dan kan je alvast je outfit in orde gaan stellen, want die staan binnenkort voor onze deuren..

Vandaag wil ik jullie drie festival outfits laten zien die ik zelf heb gestyled met de app "Polyvore". Het is een hele leuke app om voornamelijk inspiratie mee op te doen. Benieuwd naar de outfits? Lees dan zeker verder! 

WARNING: Ik ben niet gegaan voor de standaard "kimono's & flower crowns" kind of outfits.. 



Outfit 1: Let's go Gipsy!
Ik heb gekozen voor een simpele nude look, waar je zeker weten ook wat gypsy's in terug kan vinden. Valt iets je op? Geen flower crowns? Nope! Ik heb ze vervangen voor headchains! Door het hoofdsierraad (ook wel headchain genoemd) geeft het ook een vleugje bohemian stijl en daar houd ik zelf wel van. Doordat deze playsuit van zichzelf al fringes bevat, ben je al heel snel festival proof: Een paar sieraden en accesoires, et voila: je bent klaar! 

Outfit 2: Festivalish 
Van alle outfits die ik zelf heb samengesteld is dit mijn favoriet. Dit is een look die ik zeker weten zelf ook zou dragen (en ook ga dragen). Het ziet er feestelijk uit door de edgy twist, maar toch ook heel zomers door de kleine details zoals bijv. de bohemian rings en de schoudertas met fringes eraan. Met deze look ben je altijd "binnen" in de festival wereld! 

Outfit 3: Autumn isn't over yet
Ik weet wat je nu denkt: "Dit ziet er herfstig uit?" .. maar hey, who cares? It's looking great together! De kleuren mogen misschien Herfst achtig lijken, maar dat is deze outfit zeker niet! Door de bordeaux gehaakte croptop geeft het je toch gelijk summervibes, alsof je midden op het strand in Ibiza ligt, en dat is precies wat je denken wilt met deze look! De gouden details maken deze outfit helemaal compleet, en voor wie zegt dat spijkerbroeken dragen op een festival basic is: door alle "zomerse" tinten in deze outfit merk je al gauw niks meer van het simpele pair of ripped jeans.

Tot zover mijn outfits.
Ik hoop dat ik jullie een beetje heb kunnen inspireren & laat me vooral weten in de comments welke outfit jij het leukst vindt en zou dragen! 

XOXO,

Lakshana



1 opmerking: