dinsdag 26 mei 2015

Passion for Fashion goes English?

Hi lovers,

Vandaag heb ik een belangrijke mededeling voor jullie.. Iets waar ik met mezelf al een tijdje mee in de knoop zit en waar ik graag jullie mening over zou willen horen. Benieuwd? Lees dan zeker verder!

Ik zit er serieus al een tijdje over na te denken om mijn blog geen Nederlandstalige blog meer te maken, maar Engelstalig.

Ik vind het voor mezelf fijner om me in het Engels uit te kunnen drukken, I don't know why, ik woon immers in Nederland, maar grijp toch regelmatig naar Engelse woorden, omdat dat me gewoon lekkerder in de mond klinkt denk ik.. Verder heb ik dan voor mezelf ook het gevoel dat meer mensen mij kunnen begrijpen, omdat Engels immers een wereldtaal is. 

Als een fashion blogger wil ik toch meer mensen kunnen bereiken en door mijn blog Engelstalig te maken heb ik toch wel het gevoel dat dat kan lukken.

Verder wil ik er wel bij zeggen dat mijn Youtube video's wel in het Nederlands blijven, omdat ik af en toe nog wel eens vloggen wil en ik het dan fijn vind om gewoon Nederlands te blijven praten. 

Misschien dat dit in de toekomst ook gaat veranderen, maar zo ver ben ik nog niet.

Graag zou ik van jullie willen weten of jullie het hier mee eens zijn en mij ook blijven volgen als ik verder ga bloggen in het Engels, of dat jullie dit heel erg vervelend vinden. I love to have some feedback on this one!


XOXO,

Lakshana

1 opmerking: