donderdag 28 mei 2015

REVIEW | Metallic Tattoo's van de Action

Hi lovies,

Zoals jullie misschien kunnen merken ben ik mijn "blog leventje" weer langzaam aan het oppakken, zoals beloofd. 

Mijn examens zijn nu éindelijk achter de rug (alleen nog wachten op de uitslag, aargh!) , waardoor ik meer tijd heb voor de dingen waar mijn passie ligt. 

Nu even back to the point: Vandaag review ik voor jullie de metallic tattoo's van de Action! 

Ik was al een tijdje benieuwd naar de wel bekende metallic tattoo's en waar kan je die beter kopen dan bij de Action? Daar zijn ze namelijk spot goedkoop! 

De metallic tattoo's zijn bekend door hun goudkleurig/zilverkleurig tatoeages en zijn een échte musthave in de warme zomer maanden die er nu aan zitten te komen. Je kunt ze gemakkelijk dragen wanneer je op het strand bent of bijvoorbeeld naar een festival gaat. 

Ik heb de metallic tattoo's gekocht bij de Action (zoals ik al eerder zei) en daar kosten ze €0,99 per pak. In een pak zitten er dan ook maar liefst 2 vellen met tattoo's in, dat wordt lekker vol plakken dus! 

Ik heb voor mezelf 2 pakjes met metallic tattoo's meegenomen (in totaal dus 4 vellen), omdat ik ze al heel lang wilde uitproberen en ik ook niet zo vaak in de Action ben. Dit was dus mijn ultieme kans om eens "flink" in te slaan. 


Tijd om uit te testen!

Ik heb gekozen om te beginnen met een subtiele, kleine tatoeage waarop staat: "believe". Ik vond het een hele simpele tekst: kort, maar krachtig! 


_______________

De tatoeages zijn heel gemakkelijk aan te brengen: Je knipt de tattoo uit die je wilt beplakken op je huid en drukt het vervolgens zachtjes aan met een nat washandje of een ander nat doekje. Hierdoor blijft de tatoeage plakken op je huid en heb je zodoende jouw eigen metallic tattoo, pretty and summer proof! :-) 
________________

Hier zie je het resultaat. Ik ben er niet ontevreden over, maar vind het wel jammer dat er van die lichte scheurtjes in mijn tatoeage zitten. Dit maakt het minder "strak", om het zo maar even te noemen.

Verder blijft de tattoo wel goed zitten, bij mij zo'n 2 á 3 dagen. Lang genoeg dus om eventjes je tattoo's te kunnen pronken op een heerlijk zomers dagje! 



Om te kijken of er in iedere tattoo kleine scheurtjes ontstaan heb ik nog een andere tatoeage uitgeprobeerd. Helaas ontstaan er daar ook kleine scheurtjes in. :-( 


Ondanks de kleine scheurtjes blijf ik de metallic tattoo's heel erg leuk vinden. Voor €0,99 kan je ook niet teveel verwachten, dus ik vind het wel prima zo, ze doen in ieder geval hun werk!


Tot zover deze review. 

Wat vindt jij van de metallic tattoo "hype"? Heb jij ze ook en waar zou jij ze op je lichaam willen plakken? 

XOXO,

Lakshana

2 opmerkingen:

  1. Ik heb ze ook. Bewaar ze voor Pinkpop en Concert at Sea. Heb ook bij mensen gezien waar dit minder was. Vraag me af waar dat dan aan ligt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja idd, heb echt geen idee. Heb al meerdere mensen gezien die hetzelfde hadden als ik. 😩

      Verwijderen