vrijdag 29 mei 2015

MY MOST WORN LIPSTICKS

Hi allemaal,

Ik denk dat mensen die mij volgen (vooral via Instagram), zien dat ik een lipstick addict ben. I have two guilty pleasures: lipstick dragen & shoppen totdat ik een ons weeg. :-) 

Omdat ik de laatste tijd veel vragen kreeg over welke lipsticks ik draag op mijn foto's, leek het me leuk om jullie vandaag mijn meest gedraagde lipsticks te laten zien. Deze lipsticks draag ik dus ook in het dagelijks leven. Sommige lipsticks draag ik gewoon afzonderlijk van elkaar, maar de meesten in een lipcombo. Ben je benieuwd naar mijn most worn lipsticks? Lees/kijk dan zeker verder!

Lipstick Combo 1:
De meest gedraagde lip combinatie die ik altijd draag is ''Sin'' samen met ''Russian Red'' die beiden van Mac zijn. Als ik geen zin heb in teveel rood, verwissel ik ''Russian Red'' voor een budgettopper, namelijk ''Adorable Matt!'' van Essence. ''Adorable Matt!'' is een roze kleur wat zelfs lijkt te nijgen naar rood.





Hier draag ik ''Sin'' in combinatie met ''Russian Red en een héél klein beetje ''Adorable Matt!''



Lipstick Combo 2:
I love me some purple lips! Alhoewel ik vaak toch nijg naar de wat rodere lippen, vind ik het geen probleem om ook wel eens een andere kleur te dragen, bijvoorbeeld: paars!

Ik draag daarom ook regelmatig ''Cyber'' en "Rebel'' van Mac en een wat oudrozigere kleur genaamd ''Barely There'' van Essence. Deze drie lipsticks draag ik zowel met, als afzonderlijk van elkaar.



Hier draag ik ''Cyber'' in combinatie met ''Barely There''


Hier draag ik alleen ''Barely There''

Lipcombo 3:
Als allerlaatste lipcombinatie kunnen nude lips natuurlijk niet ontbreken! Ik moet eerlijk toegeven dat het voor mij best wel een zoektocht was voor de pérfecte nude lipstick, omdat ik een getinte/lichtbruine huid heb en de meeste drogisterijen alleen nude/roze lipsticks verkopen. 

Uiteindelijk heb ik mijn lipcombinatie gevonden en ook nog eens voor maar heel weinig geld! Ik gebruik ''Alabama'' van NYX in combinatie met een (naamloze) TEASE lipstick die verkrijgbaar is bij de Big Bazar voor maar slechts €1! (verkrijgbaar in meerdere kleuren)



Hier draag ik ''Alabama'' in combinatie met de Tease lipstick

Natuurlijk heb ik ook alle lipsticks voor jullie geswatcht, voor een beter beeld!


v.b.n.b: Cyber, Rebel, Russian Red, Sin, Barely There & Adorable Matt!




Ik hoop dat jullie dit artikel leuk en nuttig vonden.

Welk lipstick is jouw favoriet?

XOXO,

Lakshana

2 opmerkingen:

  1. Leuk om te zien! Ik ben ook gek op die donkere kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf dat je lipsticks combineert! Staat je prachtig.

    En shoppen tot je een ons weegt; dat is nog eens een goed dieet! (Wel duur, haha.)

    BeantwoordenVerwijderen