maandag 1 juni 2015

OOTD #6 | Summer, with a touch of My Jewellery

* Dit is een gesponsord artikel

Good morning lovies,

Vandaag heb ik een nieuwe outfit of the day voor jullie. Ik vind deze look per-fect voor de zomer, al zeg ik het zelf. :-) Benieuwd naar mijn outfit? Lees dan gauw verder!

Ik heb mijn outfit zo "zomers" gemaakt als het maar kon. Zelf zou ik deze outfit dragen als je een dagje op de boulevard gaat lopen of lekker op een plek aan het wandelen bent waar je deze outfit daadwerkelijk kan dragen, omdat het daar zo warm is. 


Ik heb gekozen voor een "appeltjes" groene rok die nou al een paar jaar aan mijn kledingrek te verstoffen ligt. 

Verder koos ik voor een simpele, grijze, mouwloze croptop en omdat het een keer iets anders is dan zwart (alhoewel grijs ook niet echt een kleur is) vind ik het de outfit niet al the "hard" maken en kan het er gewoon mee door. 

Als allerlaatste heb ik ook mijn oude sleehakken uit mijn schoenenrek gepakt. Ik vind het grappig dat dingen soms van jáaaren oud kunnen zijn en ze nog steeds goed van pas blijven komen! 


Onlangs heb ik ook een leuk setje sieraden toegestuurd gekregen van de webshop My Jewellery en die vond ik ook erg leuk om te combineren met mijn outfit van vandaag. 


De sieraden zijn beiden turquoise en dat vind ik een hele mooie kleur voor in de zomer! Doordat de turquoise sieraden zijn gemaakt in combinatie met gouden details vind ik het een heel leuk setje wat je outfit gemakkelijk en snel op doet fleuren. 



Een ander leuk detail aan de sieraden van My Jewellery is dat ze allemaal een kleine logo bevatten, dus op het moment dat iemand jou vraagt waar jouw sieraden van zijn, weet je de webshop gemakkelijk te herkennen door de initialen van het merk! :-) 


Naast deze sieraden verkoopt My Jewellery nog veel meer andere leuke sieraden én kleding stukken! Neem dus zeker even een kijkje op hun website, óf volg ze via Instagram om op de hoogte te blijven van al hun nieuwste items! 



________________

Outfit details:

Croptop: H&M
Rok: H&M
Sleehakken: H&M
Armband: My Jewellery
Oorbellen: My Jewellery

Yup.. I'm a H&M addict :-) 

_________________

Tot zover mijn Outfit of the day, ik wil My Jewellery hartelijk bedanken voor het geweldige sieradensetje, dit maakt(e) mijn outfit (maar ook vele anderen) helemaal compleet! 


Wat vinden jullie van deze outfit en zouden jullie het zelf ook dragen? 

XOXO,

Lakshana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten