maandag 1 juni 2015

3 FESTIVALS YOU MUST VISIT!

Hey girls,

Deze week wordt heerlijk weer voorspelt, maar het zou Nederland niet zijn als er ook wat regen tussen het weersverwachting door komt spelen, right? Anyways, vandaag heb ik een lijstje voor jullie opgesteld met 3 festivals die je zeker weten kan/móet bezoeken!

De meeste festivals zijn nu al volop aan de gang, of moeten nog komen.. In dit artikel laat ik jullie kennis maken (tenzij jullie ze al kennen) met festivals die binnenkort van start gaan, zodat je nog de kans hebt om (eventueel) nog een kaartje te kopen voor jezelf, of je vrienden en/of familie. :-)

Let op: Ik zet trouwens de links van alle festivals hieronder, zodat jullie meer informatie kunnen opzoeken wat betreft de tijden, prijs voor kaartjes etc.

Disclaimer: Alles wat ik in dit artikel vermeld is mijn eigen mening, dus please don't judge als je het er niet mee eens bent. 

* I do not own these pictures

Zaterdag 1 Augustus 2015 - Vestival

Man oh man, wat heb ik een spijt dat ik dit festival vorig jaar heb gemist én dit jaar ook weer eens moet missen! Vestival is een échte, officiële festival geworden sinds vorig jaar. De line up van vorig jaar was toen ook om niet te missen! Artiesten zoals o.a Trey Songz en Miguel waren daar om de mensen te entertainen met hun muziek en dit jaar hebben ze weer een line up gecreërd waar bijna ieder mens spijt van zal krijgen als je dit feestje gaat missen.. De line up hou ik zelf even geheim, maar als je op de link hierboven klikt zal je vast en zeker begrijpen wat ik bedoel!

Dit jaar wordt Vestival gehouden op het Malieveld in Den-haag. Mocht je dus vlakbij Den-haag wonen (zoals ik), dan is dit zeker weten een aanrader!



Zaterdag 8 Augustus 2015 - Appelsap

Dit muziekfestival is ieder jaar weer een groot succes in Amsterdam. Veel bekende artiesten komen hier optreden en zorgen voor een enorm leuke sfeer! 

Ook vindt je hier verschillende soorten muziekstijlen terug: Hip hop, R&B, maar ook Electronic.

Dit festival is voor bijna iedereen te bezoeken (ze raden het liefst mensen vanaf 16 jaar aan, maar voor meer info kun je de website bekijken), uiteraard kost het natuurlijk wel geld voor een kaartje om naar binnen te kunnen komen, maar als je eenmaal binnen bent kan het feest gelijk beginnen!



Zondag 30 Augustus - Encore Festival

Misschien heb je het al via Instagram kunnen zien, maar dit is het festival waar ik dit jaar te vinden zal zijn!

Net zoals Vestival haalt ook Encore hele beroemde artiesten vanuit het buitenland binnen om op te treden tijdens dit festival. Vergeleken met Vestival vind ik de prijzen van de kaartjes van Encore toch net een stuk betaalbaarder. Vooral voor mensen die niet zoveel verdienen met hun (bij)baantje en toch naar een leuk festival willen gaan, is dit zeker een aanrader. Dat wilt niet zeggen dat dit een enorm koopje is, want de prijzen voor een festival kaartje zullen nooit extreem goedkoop zijn, maar hey.. It's worth your money!

het Encore Festival is zeker de moeite waard om naar toe te gaan als je net zoals ik, dol bent op Hip Hop en R&B muziek, otherwise, you might get very bored, want dat is grotendeels wat je terug gaat vinden tijdens dit Festival.




Dan was dit mijn artikel voor vandaag! 

Welk festival lijkt jou het leukst, of naar welk festival ga jij dit jaar naartoe? 

XOXO,

Lakshana




1 opmerking: