donderdag 4 juni 2015

OOTD #7 | IS IT SUMMER O'CLOCK YET?

* dit is een gesponsord artikel

Good morning babes,

Wanneer ik dit artikel post is het maar liefst 30 graden celcius gemiddeld! Dat is iets wat we zeer weinig krijgen hier in Nederland, dus laten we hopen dat onze zomer er ook zo uit komt te zien. 

ENG | When i'm posting this article, it's already 30 degrees in The Netherlands! That's something that we don't get very often here, but I really like this temperature and I hope that our summer will be also looking a lot like this. 

Terwijl ik dit artikel typ lig ik nu heerlijk in het zonnetje, te genieten van het weer met een lekker ontbijtje ernaast, maar oh.. Even back to topic: vandaag heb ik een nieuwe outfit of the day voor jullie, geïnspireerd op de wat warmere dagen. 

ENG | I'm enjoying the weather with some good breakfast while typing this article.. But let's get back to topic: The reason why i'm having a new blog post is, because I have a new outfit of the day for you guys, which is inspired by the more sunny days that we'll (hopefully) have while nearing the Summer. 

Ik heb dit keer eens gekozen voor een leuke croptop met een tekst erop: "Twerk it, Twerk it"

Dit soort tops vind ik altijd heel leuk om te combineren met basic items zoals in dit geval: een zwarte midi rok. 

ENG | I have chosen for a nice croptop with a slogan on it, which says: "Twerk it, Twerk it".

 I love wearing these kind of croptops combinated with some basic items, like a black midi skirt for example.


Qua schoenen had ik een keer geen zin in sneakers. Ik heb deze sandalen nu al in tijdje in mijn bezit en vind ze zó geweldig! Je kunt ze eindeloos combineren en dat heb ik dus ook gedaan. Ik vind de chunky sandalen deze outfit net wat meer "zomers" maken en het geeft je ook gelijk een ultieme festival gevoel! 

ENG | I wear sneakers very often, but this time I didn't feel like wearing them, so I chose for my chunky, white sandals. I have them for over a month now and i'm so in love with them! You can combinate them with bunch of other items and I think these sandals really make my outfit more "summerish" and also ready to go to a Festival. 


Verder heb ik van de week ook een hele leuke zonnebril ontvangen van de webshop Zero Vintage. Die draag ik dus ook bij deze outfit en I TOTALLY LOVE IT!

Omdat ik er zo verliefd op was sinds het moment dat ik de zonnebril binnenkreeg, moest ik er natuurlijk wel een selfie mee maken :-) 

ENG | I also received new sunglasses from the webshop called Zero Vintage. I'm wearing them in this outfit also and I totally love it! 

And for the people who follow me on Instagram.. I obviously had to make a selfie with these sunnies the moment I got them, like duhh. :-) 


Ik hou van het montuur van deze zonnebril, de gouden details, aahh.. I love everything about it

Toen ik 'm binnenkreeg was ik een beetje bang dat het model mij niet zou staan. Het is namelijk een beetje een "cat eye" model en ik ben vaak genijgd om de wat rondere zonnebrillen te kopen. 

Tot mijn verbazing vond ik de zonnebril mij best wel goed staan en ben ik er sindsdien dan ook helemaal weg van! 

Naast deze zonnebril heeft Zero Vintage nog veel meer andere, leuke zonnebrillen:  Denk hierbij aan de look-a-like Dior zonnebrillen die nu een échte trend aan het worden zijn, maar ook vintage zonnebrillen en andere cat eye sunnies. (Je kunt de Dior look-a-like zonnebrillen vinden onder de naam ''Mila'' en ''Mona'')

Ik ben er in ieder geval ontzettend over te spreken en als je dus nog op zoek bent naar leuke zonnebrillen is de webshop Zero Vintage zeker weten de moeite waard om een kijkje naar te gaan nemen! 

ENG | I love the spectacle frame, the gold details.. Aah I love everything about it. 

I have to admit: I was really scared before the sunglasses came in. These sunglasses are a more "cat eye" kind of model and I always prefer myself some more circular sunnies.

But the minute I wore them, they looked very fabulous on me though! (Nah, i'm not that confident about myself, but I just had to say it). 

Besides the "cat eye" sunnies, Zero Vintage also sells vintage kind of sunglasses, Dior inspired glasses (which are very popular nowadays) and many more other sunglasses! (You can find the Dior inspired sunglasses by the names ''Mila'' and ''Mona)

Are you getting excited yet? Then you definitely have to take a look on their website! 


________________

Outfit Details:

Croptop: H&M
Rok: Boohoo
Sandalen: Primark 
Clutch: H&M
Zonnebril: Zero Vintage (Sheyla) 

________________

Dit was dan alweer mijn outfit of the day. Ik ben Zero Vintage eeuwig dankbaar voor de prachtige zonnebril, die iedere look hierbij gelijk afmaakt! Volg ze ook gelijk via Instagram om op de hoogte te blijven van al hun nieuwste zonnebrillen!

ENG | So, this was already my outfit of the day. I want to thank Zero Vintage for the amazing sunglasses that are making all of my outfits on point! Follow Zero Vintage via Instagram, if you want to stay tuned about all their newest sunglasses!


Ik ga in ieder geval weer lekker genieten van het zonnetje en ik wens jullie een sprankelende dag toe! 

ENG | I'm going to continue where I started, which was enjoying from this wonderful weather. I wish all of you guys an amazing day! 

PS: Wat vinden jullie van deze outfit? 

ENG | PS: What do you guys think of this outfit? 

XOXO,

Lakshana

2 opmerkingen: