dinsdag 23 juni 2015

REVIEW | "Amen Nederland" armband

* dit is een gesponsord artikel

Hi guys,

Ik ben weer terug met een nieuw artikel, waarin ik onder andere een mooie armband review van het merk Amen (Nederland). Voordat ik daarmee van start ga, ga ik jullie eerst wat meer vertellen over dit merk en wat je daar allemaal kunt bestellen/kopen. Benieuwd? Blijf dan vooral doorlezen.
Voordat ik begin met vertellen, wat zegt "Amen" zelf over zijn eigen merk?

__________

- Amen, live your faith. Faith is fashion. -
" Het merk Amen staat in het teken van geloof en liefde en dit is terug te zien in de sieraden. Sieraden met een diepere betekenis. "                   
__________

Het merk "Amen" is een Italiaans sieraden merk dat in 2012 is opgericht en sinds kort ook in Nederland is te vinden. Het merk is verkrijgbaar in zeven verschillende winkels, verspreid over heel Nederland.

"Amen" houdt zich vooral bezig met het verspreiden van liefde en het geloof. Dit doet het merk door middel van mooie sieraden te verkopen die allemaal, stuk voor stuk een betekenis met zich meedragen. 

Ik ontving zo laatst een rode, lederen armband met daarop een goddelijke tekst, geschreven in het Italiaans. 


Naast dat ik de armband erg mooi vond, viel ook het verpakking totaal niet tegen! Het oogt heel chic en ik vind het zelf ook een hele mooie verpakking om aan iemand anders weg te geven.


Naast deze verpakking, heeft Amen nog veel meer soorten verpakkingen. En zoals ik al zei: allemaal één voor één erg chic! 

Bron foto: Amen Nederland



Zien ze er niet fantástisch uit?! Ik ben er in ieder geval helemaal verliefd op!

Nu even weer terug naar wat ik wilde vertellen over de armband..

De armband die ik heb ontvangen is beschikbaar in verschillende soorten kleuren, maar ook teksten. "Amen" heeft voor ieder wat wils en als dat nog niet genoeg is, is de armband zowel draagbaar voor mannen, als voor vrouwen!

Verder is de armband magnetisch, dus het past om (bijna) elke pols heen. Ideaal, toch? Ze hebben overal aan gedacht!


Ik ben erg tevreden over deze armband. Niet alleen omdat ie er erg prachtig en chic uitziet, maar ook omdat ik zelf ook een christen ben en ik het een geweldige manier van evangeliseren vind. 

Daarnaast kunnen ook mensen die niet geloven in een religie deze sieraden van "Amen" dragen en er nog steeds fashionable bij lopen! :-) 
  
Hier draag ik de armband om mijn pols.


"Wow Lakshana, wat ben jij bruin op deze foto!" Nee.. Ik moet toegeven, ik heb wel een paar dagen liggen genieten toen de zon heerlijk scheen, maar helaas komt dit echt door de belichting van de foto. Haha.

Mocht je nieuwsgierig zijn geworden naar meer sieraden van "Amen" door deze review, dan kun je hier een van de verkooppunten van "Amen" vinden, om eventueel een bestelling te plaatsen/in de winkel iets te kopen. 

Verkooppunten:

Juwelier Doesburg - Nootdorp
Patoe Ateliers - Maastricht
Juwelier André - Zevenaar 
Pastelle Wassenaar -Wassenaar
Pastelle Den Haag -Den Haag

Voor meer informatie kun je ook altijd de website van "Amen" zelf bekijken.

 Ook heeft het merk een Nederlandse Instagram die beheert wordt door een Nederlands bedrijf, en daar worden ook regelmatig nieuwe foto's van het merk gepost.. Dus mocht je benieuwd zijn, vergeet ze dan vooral niet te volgen! 

Tot zover mijn review, ik hoop dat jullie het nuttig vonden en until next time! 



XOXO,

Lakshana

Q: Ben jij al bekend met het merk "Amen" ? 

1 opmerking: