zaterdag 13 juni 2015

PERSONAL UPDATE | GESLAAGD, TOEKOMST PLANNEN & STOPPEN MET YT?

Hi babes,

Vandaag heb ik een personal update voor jullie, waarin ik jullie alles vertel over waarom ik het zo druk had met mijn privé leven, waarom ik geminderd was met bloggen en nu weer vrij actief ben én wat mijn plannen voor de nabije toekomst zijn. Benieuwd? Lees dan gauw verder. 

Wat heb ik bloggen gemist zeg! Daar begin ik alvast mee.

Ik heb een tijdje geleden een video opgenomen op mijn Youtube kanaal, waarin ik vertelde dat ik heel erg zou minderen met mijn blog en YT i.v.m school en privé zaken. Dit heeft een hele lange tijd geduurd, waardoor ik ook nu moet dealen met de consequenties: niet iedereen die me in het begin volgde, heeft zijn/haar interesse in me gehouden en I totally get that, want ik was er ook helaas voor een lange tijd niet! 

Vandaag wil ik jullie allemaal melden dat het me spijt voor iedereen die me vanaf het begin volgde en ook echt wat van me verwachtte, maar dit zal (zoals ik het nu zie) niet meer gebeuren, in ieder geval: niet op lange termijnen zoals ik het toen heb aangepakt (wat echt nodig was!)

Ik heb namelijk alles behaald in mijn leven waar ik dus al die tijd hard m'n best voor heb gedaan: mijn diploma gehaald, een nieuwe baan, een gezonde baby broertje etc etc.. En ook al heb ik daar mijn hobby even voor moeten "opgeven" (wat enorm balen was), ben ik blij dat ik jullie nu kan vertellen dat ik weer alles aan het oppakken ben en weer vrolijk verder ga met de dingen die me gelukkig maken. Dat zijn natuurlijk: Bloggen en youtube(n)!

Het was af en toe even moeilijk, dat wil ik er wel bij zeggen. Ik heb met school bijvoorbeeld af en toe wel de neiging gehad om dan lekker voor de camera te staan babbelen, terwijl ik eigenlijk hard moest knokken voor een proefwerk.. Video's maken hoorde/hoort voor mijn gevoel gewoon bij iets wat ik in mijn dagelijks leven deed/doe. Ik zag/zie het als een soort (persoonlijkere) uitlaatklep, vergeleken met alleen bloggen. 

Zoals jullie nu merken ben ik ook gewoon druk bezig met alles weer soort van een beetje "in te halen", wat natuurlijk niet echt lukt, maar ik ga er in ieder geval weer voor en nu het ook vakantie is zullen jullie ook meer van mij zien/horen! Jullie zullen veel meer OOTD's zien te krijgen op mijn blog, lifestyle artikelen, verschillende soorten video's (waaronder tags en challenges), maar ook heb ik verschillende samenwerkingen op mijn lijstje staan met verschillende bedrijven. 

Wat betreft de toekomst hoop ik natuurlijk dat mijn blog merendeels is gegroeid en dat mijn YT filmpjes nog steeds bekeken worden, want hier ligt zeker weten mijn passie in.

Ook ben ik momenteel nog niet actief op Youtube, omdat ik niet alles tegelijk en in één keer wil aanpakken, maar wanneer mijn video('s) online staan, worden jullie natuurlijk op de hoogte gehouden! 

Verder ben ik ook nog aan het uitvogelen op wat voor vaste dagen ik ga bloggen en een Youtube video ga uploaden.. Dus als jullie suggesties hebben op wat voor dagen jullie het liefst een artikel en/of een video willen zien, laat het me weten onderin de comments! 

Tot slot wil ik iedereen bedanken die mij heeft gesteund in de tijden waarin ik dus geminderd ben en het gewoon ontzettend moeilijk had met mezelf en de dingen om me heen. Ik voel me super gezegend dat ik alles heb behaald in mijn leven, en dat allemaal achter elkaar! 

Ik ben van mezelf erg leergierig en gemotiveerd om te vechten voor de dingen die ik wil, en dat zal ik zeker weten blijven doen en ik raad ook echt iedereen aan om dat te doen! It's worth it, en dat zeg ik uit ervaring! ;-) 

Soms moet je gewoon dingen die dicht bij je hart liggen, even opzij leggen om te vechten voor andere belangrijkere dingen, waardoor je weer een stapje verder komt met zowel je leven als je toekomstige doelen. Het is misschien niet altijd even leuk (believe me, I've been there!), maar je krijgt er zovéel meer én mooiers voor terug! 

Ik hoop dat jullie aan de hand van dit artikel weer een beetje begrijpen wat er nu de hand was en hoe het nu zal gaan. 

 Ik ben natuurlijk niet echt in details gegaan: 1. Omdat ik dat liever niet hebben wil en 2. Omdat dat nergens voor nodig is, aangezien alles goed is verlopen en dat is voor mij het aller belangrijkst! 

Ik wens jullie een fijne dag and until next time! 


Q: wie van jullie is er allemaal geslaagd?!

XOXO,

Lakshana

6 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je diploma! Fijn dat je geslaagd bent :) Ik ben een nieuwe volger van je en ben benieuwd wat je allemaal gaat doen op je blog dit jaar :) Zie er naar uit!

    Liefs Nora / 1310bynora.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super lief, dank je wel! Heb leuke dingen in petto, dus komt goed haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er goed uit en gefeliciteerd met je diploma! super dat je nu geslaagd ben! wees er trots op liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd! Leuke blog :)

    X Laura (http://bagsandsushi.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi...

    Welkom terug bij het bloggen. Zelf heb ik het namelijk ook tijd vinden voor het bloggen. Gefeliciteerd met je diploma, Voor welke opleiding, misschien heb ik er overheen gelezen.. En wat een schattig kereltje!! Lieff.. Leuke style heb jij!

    Groetjes Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen