woensdag 5 augustus 2015

LONDON WISH LIST 2015

Hi loves,

Vandaag is dan eindelijk de dag waar ik maanden op heb gewacht én natuurlijk hard mijn best voor heb gedaan: Ik ga naar LONDON!

London staat echt al een hele lange tijd op mijn lijst van plekken die ik graag nog wil bezoeken en vandaag is het eindelijk zover!

Zoals jullie weten ben ik pas geleden geslaagd en heb ik mijn diploma behaald. Mijn vriend wist hoe lang ik al naar London toe wilde gaan, dus dit was hét perfecte graduation present!

Voordat ik vertrek naar London (wat vanavond plaats gaat vinden), wilde ik mijn wish list met jullie delen. Benieuwd? Lees dan zeker verder!




1. Concealer van Collection
Ik heb veel goeds gelezen over de concealers van Collection. Veel beauty guru's gebruiken deze concealer én hij is ook nog eens erg betaalbaar! Reden genoeg om deze concealer dus uit te proberen, toch?

2. Nars Highlighter ''Albatross''
Oh Sephora, waarom moest je Nederland toch verlaten.. Gelukkig ga ik naar London en kan ik de bestseller highlighter van Nars met mijn eigen ogen bewonderen en misschien ook toevoegen aan mijn make-up stash! Deze highlighter staat iedereen wel prachtig!

3. Paul's Boutique tas
De tassen van ''Paul's Boutique'' zijn al een lange tijd een échte musthave onder velen bloggers, maar ook voor veel fashionista's. Helaas hoor ik nog niet bij de ''Paul's Boutique groep'', maar daar hoop ik snel verandering in te brengen.. WANT HUN TASSEN ZIJN TO DIE FOR!

4. Real Techniques beauty blender
Ik heb veel beauty blenders geprobeerd, van high end tot budget merken, maar deze van Real Techniques staat nog zeker weten op mijn ''to try out'' list.

5. Nars lipstick
Het is geen geheim dat ik gek ben op lipsticks, right? So do I have to say more? I don't think so.

6. Victoria's Secret iPhone 6 case
Mijn main goal in London is om zeker weten naar de Victoria's Secret te gaan. Nog geen eens persé voor de leuke iPhone hoesjes, maar ook voor hun geweldige lingerie en beauty afdeling. Heaven on earth, for real.

7. Lush producten
Sinds kort staat de flagship store van Lush gevestigd in London. Dit vind ik zeker een bezoekje waard, en vooral omdat ik niet altijd bij de Lush kom, kan ik in deze winkel alles nog eens beter bekijken. Mijn voorkeur gaat vooral naar de lipscrubs en nagelriemcremés.

8. Mac lipliner
In Nederland verkopen wij ook Mac, maar als ik praat over lipliners, dan heb ik het over de meest verkochte lipliners die ze haast niet meer hebben hier in Nederland. ''Soar'' is bijvoorbeeld een van de lipliners die ik hoop te scoren in London. Overigens staat ''Soar'' ook bij bijna iedere huidskleur mooi.

9. Make-up Revolution ''All about bronze'' palette
Make-up Revolution is verkrijgbaar bij verschillende make-up shops (waaronder Beauty 88). Toch lijkt het mij veel leuker om de gehele assortiment van Make-up Revolution van dichtbij te zien. Dit merk is ook nog heel erg budget, dus dat belooft weer wat. ;-) Het ''All about bronze'' palette staat in ieder geval hoog op mijn ''budget'' wish list.

Tot zover mijn wish list.

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn wish list vinden, maar vooral ook naar wat ik daar zal scoren. Hebben jullie nog producten/items die ik aan mijn wish list kan toevoegen? Laat het dan achter onderin de comments. 

OHH... En voordat ik het vergeet: Ik ga uitgebreid vloggen in London, dus zorg dat je geabonneerd bent op mijn Youtube kanaal, zodat je nooit een video mist! (klik hier om je te abonneren, als je dat nog niet gedaan hebt!)

Last but not least: willen jullie ook een ''London shoplog'' zien als ik terug ben? :-)

UNTIL NEXT TIME!

XOXO

Lakshana






1 opmerking: