dinsdag 15 september 2015

PERSONAL UPDATE | VERVOLG OPLEIDING, TROUWEN EN BLOG VERANDERINGEN?

Hi lovaahs,

I'm back en zoals ik jullie beloofd had, heb ik ook eindelijk een schema kunnen wat betreft mijn blog. Wil je weten hoe mijn schema eruit ziet? Lees dan verder!

But first: even een kleine update. Er is sinds het behalen van mijn VMBO-T diploma en het vieren van de zomervakantie veel gebeurd, dat ik het weer eens tijd vond worden voor een nieuwe update wat betreft mijn blog en privé leven.

Mijn vervolgopleiding
Allereerst ben ik sinds een paar weken van start gegaan met mijn kappersopleiding en daar ben ik tot nu toe hartstikke tevreden over! 

Het is wel een enorm verschil als je het vergelijkt met de middelbare school, want je bent nu écht serieus bezig met je toekomst en wordt dan - of je het nou wilt of niet - toch een keer volwassen. 

Hoe dan ook: Ik heb het erg naar m'n zin op deze opleiding en het past ook helemaal bij waar ik dagelijks mee bezig ben en wat ik wil gaan doen in de toekomst. 


Als ik klaar ben met mijn kappersopleiding, wil ik een visagie & hairstyling opleiding gaan volgen. Yes I know, het kost héel wat, maar dan heb je ook wat. :-) 

Velen van jullie zullen nu misschien wel denken waarom ik eigenlijk geen mode opleiding ben gaan volgen. Nu moet ik eerlijk zeggen dat een mode opleiding volgen iets is wat ik al sinds klein meisje wilde doen. Ik wilde mode-ontwerpster of styliste worden, maar toen ik er eenmaal achterkwam dat je o.a alleen maar tekent en achter de naaimachine zit, haakte ik af. Ook is de "stylisten wereld" heel erg
klein, dus besloot ik om het gewoon als een hobby te behouden. 

Daarnaast ben ik ook altijd bezig met mijn haar en make-up, dus ik doe nu alsnog iets waar mijn passie bij ligt en daar ben ik ontzettend blij mee! Veel mensen weten namelijk niet wat ze wilen worden/doen met hun leven, dus ik ben enorm gezegend dat ik deze keuze al snel wist te maken. :-) 

Le boyfriend en toekomstplannen
Verder ben ik sinds afgelopen zaterdag (12-09-2015) alweer vier jaar samen met mijn vriend! De tijd vliegt super snel, maar oh, ik ben nog steeds net zo gelukkig als de allereerste dag. Hij is serieus my lover and best friend!

 Het gaat zelfs zo goed dat wij nu al bezig zijn met onze toekomstplannen: een autootje kopen, trouwen en samenwonen. 

Oh nee, niet schrikken guys, ik ben over een maandje pas 17 dus het is niet dat ik morgen al het huwelijksbootje in stap hoor! Maar ik ben - zoals de meesten van jullie wel weten - Christelijk, en doe dus ook aan seks na het huwelijk. Dit is trouwens niet de reden dat ik "vroeg" wil trouwen hoor! We hebben het gewoon goed samen en we zijn al best een lange tijd bij elkaar, dus voor mij betekent zo'n verbintenis heel veel! 

Voor nu zijn we zelf nog bezig met onze eigen opleiding en werk, maar we willen zeker over twee jaar (ongeveer) verloven.

Mijn vriend is gelukkig ook Christelijk en heeft dezelfde prioriteiten in het leven als ik, dus dat maakt onze relatie ook veel gemakkelijker: we staan allebei op dezelfde lijn. Ik kijk in ieder geval uit naar onze toekomst samen, dus als een van jullie dacht dat ik een grapje maakte, bij deze: Yes, we are SERIOUSLY planning our future together! ;-) 


Blog veranderingen
Hmmm en verder? Ik ga binnenkort mijn blog over laten stappen naar Wordpress en hoop hiermee mijn eigen site te kunnen runnen. Dat is niet alleen fijner voor mij, maar hopelijk ook voor jullie veel gemakkelijker: zo kun je alles sneller terugvinden waar je naar op zoek bent en ziet alles er ook gelijk een héél stuk strakker en professioneler uit!

Schema
Ik heb trouwens besloten om iedere woensdag een artikel te posten en bijna elke zondag een video te uploaden. Het klinkt misschien nu nog heel weinig, maar ik wil posten tot zover ik er de tijd voor heb en dus niks afraffelen. Wanneer ik meer tijd en inspiratie over heb, worden de artikels en dagen uiteraard meer. 

 Heavenly Clothing
Ook zal de (voor nu nog Instagram) webshop - van mijn vriend en ik - binnenkort van start gaan! We hebben hier hard aan gewerkt en hoop dat jullie -mijn volgers, -  maar ook alle anderen er enthousiast van worden. Je kunt ons alvast via Instagram volgen, zodat je op de hoogte blijft van alles wat we daarop zullen posten en verkopen! 



Last, but not least! 
Dan heb ik als laatste nog een vraagje aan jullie: wat voor artikels/video's zouden jullie willen lezen/zien? Ik heb wel een aantal dingen op mijn lijstje geschreven, maar zou ook jullie suggesties willen horen, want ik doe het uiteraard voor jullie! (En mezelf ;-))

Tot zover deze update, mocht je nog vraagjes hebben dan hoor en beantwoord ik ze graag! 

XOXO,

Lakshana


4 opmerkingen:

  1. Uhmmm misschien iets met goedkopere versies van mac die ook heel goed zijn, of andere merken. Maar ik weet nu ff niet veel om te bedenken ��

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Everyday make-up look! I like your make-up everytime I see pictures!

    xo Aleyna

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah super lief, thanks girl! Ben aan het sparen voor een nieuwe camera, dus tegen de tijd dat ik die heb maak ik er wel een keer een video erover! X

      Verwijderen