dinsdag 15 september 2015

AUTUMN INSPIRATION

Hi guys,

Het is woensdag en vandaag is dus de eerste, officiële dag dat ik begin met mijn vaste upload schema! Ik ben er erg zenuwachtig over, omdat ik niet weet of iedereen dit zal lezen, maar ook erg enthousiast, omdat het nu éindelijk een beetje overzichtelijk is.

Vandaag wil ik jullie een paar najaar trends laten zien die ik zelf erg leuk vind en ook zeker zou/zal dragen. Benieuwd? Let's check it out then! 

Jassen

Bordeaux rood zal denk ik altijd wel een typische Herfst kleur blijven, maar sinds dit jaar ben ik zelf ook helemaal into khaki and nude colors! Het staat haast iedereen goed en het geeft je outfit net de boost die het nodig heeft! 

Dit najaar zul je vooral veel suéde en fringes tegenkomen, maar ook de trenchcoats mogen weer eens uit de garderobekasten. Me likey! 

Oh en nog iets waar mijn interesse ligt: de bomberjacks! Ieder meisje moet er op z'n minst ééntje in haar kast hebben, am I right?


Tops / Sweaters 

I have a thing for ribbed tops and sweaters. Ze staan vrouwelijk, maar zijn ook perfect voor allerdaags gebruik. Je kunt het zo chic of edgy combineren als je maar wilt! 

Ohja nog zo'n kleur die je vooral dit jaar veel terug gaat zien komen is rust. Het is een variatie tussen rood en oranje. Ik vind dit vooral een mooie kleur als je nét een heel licht tintje hebt of gewoon bruin bent, want zo komt de kleur mooi naar voren. 



Jurken / Rokken

De herfstkleuren kun je denk ik al raden, want ik heb ze letterlijk bijna in ieder collage die ik heb gemaakt, ertussen gepropt. 

Anyways, zoals ik al zei zijn fringes en suéde helemaal een musthave voor het komende najaar, maar ook de lace-ups mogen niet ontbreken! 

HOW I LOVE LACE-UPS! (Zie foto 2, bovenste rij, linkerkant) Het is sexy, maar toch classy tegelijkertijd. Zelf heb ik geen "kleine" borsten, dus als ik zoiets zou dragen, zou ik er toch een bandeau onder moeten doen, want anders zie je weer too much

Ook the leather skirts blijven altijd een must. Het is gewoon een perfecte, all time skirt die je letterlijk overal mee kan dragen! Als je dus nog geen leren rok/midi rok in je kast hebt, haal 'm zo snel mogelijk! It's a life saver!

Last but not least: Button skirts! Super old skool, maar I like it. Mijn moeder droeg al die dingen ook en ik vind het heerlijk dat alle "oude" dingen weer terug komen. Dus gooi ook niks weg wat je nu nog in je kast hebt hangen en niet meer draag, want misschien komt het later weer goed van pas! 


Shoes / Accessoires

Hier wil ik niet al teveel aandacht aan schenken, want tja, Autumn is coming en dat betekent dat je nóoit genoeg "perfect" touches zult hebben, want alles staat ó zo perfect bij je outfit! *zucht* ;-)

Zoals je ziet komt alles wat ik dus al verteld heb weer back in da game, maar ook mag ik eindelijk weer mijn boots aan en dan especially the chunky and cut out boots! Dat maakt me weer een gelukkig mens, haha. 




Q: Ben jij al "Autumn proof"? 

Until next time!

XOXO,

Lakshana


1 opmerking:

  1. Hele mooie items girl!

    Ik heb je trouwens genomineerd voor de Liebster Award: http://www.lanadrama.nl/2015/09/de-liebster-award.html

    BeantwoordenVerwijderen