dinsdag 29 september 2015

1 BAG, 3 OUTFITS


* Dit artikel is in samenwerking met Paul's Boutique

Hi guys,

I'm back met een gloednieuw artikel voor jullie!

Ik heb sinds een paar weken mijn eigen, exclusieve Paul's Boutique Style Blogger Bag in mijn bezit (geen idee waar ik over praat? Klik hier om mijn vorige artikel te lezen) en vond het nou wel eens hoog tijd worden om er wat outfits mee te shooten! Daarom heb ik voor jullie niet één, maar maar liefst drie outfits die ik vandaag met jullie wil delen.

I have to admit one thing first.. Ik draag simpel gezegd bijna nooit grijs, raar hé? Ik draag veel zwart en wit, maar grijs zul je weinig terug vinden in mijn garderobe.. Dit was dus zeker weten een uitdaging voor mij, maar het is me toch aardig gelukt, al zeg ik het zelf. :-)

Outfit #1: Mrs. Grey

Oh jullie kennen vast allemaal de boeken van ''Fifty Shades of Grey'' wel, toch? Ik vond de titel wel toepasselijk voor bij mijn outfit, want zoals je ziet draag ik mijn Paul's Boutique tas in combinatie met een grijze turtleneck top. I love it: Classy, but also sexy!





TOP: C&A (paar jaar geleden)
ROK: Boohoo.com
TAS: Paul's Boutiqe ''Bethany Cranleigh''
HAKKEN: Primark


Outftit #2: Itty, bitty, edgy

Wie denkt dat je deze ''Bethany Cranleigh'' tas van Paul's Boutique alleen kan combineren met nette items, heeft het helemaal mis! Met deze outfit laat ik zien dat je de tas zowel met een edgy twist kunt rocken, als met zakelijke outfits. Dit is trouwens mijn favoriete outfit van alle drie de outfits, want this is me! Ik houd van eindeloos combineren! 




VEST: Primark
TOP: Forever21
JEANS: H&M
TAS: Paul's Boutique ''Bethany Cranleigh''
SCHOENEN: Adidas

Outfit #3: Khaki VS. Grey

Iedere vrouw moet wel een jurk in haar kast hebben hangen die ze kan combineren hoe ze maar wilt. Zo draag ik ook deze jurk op de foto, die je eindeloos kunt combineren.. Ik koos zelf voor een allerdaagse, basic look die je zowel kan dragen voor een middagje shoppen in de stad, als voor naar school. Ohja, nog een fact about me: I love Khaki! 





JURK: Primark
TAS: Paul's Boutique ''Bethany Cranleigh''
SCHOENEN: Converse All Star



Welke outfit vindt jij het leukst? Laat het me weten onderin de comments! 

XOXO,

Lakshana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten