zondag 4 oktober 2015

WAAROM BEN IK BEGONNEN MET BLOGGEN?

Hi allemaal,

Ik vind het enorm leuk om te bloggen over fashion, beauty en lifestyle, maar vandaag heb ik een heel persoonlijk artikel geschreven die ik met jullie wil delen, ook als je niet dezelfde principes hebt in het leven als ik, hoop ik toch dat sommigen van jullie je kunnen inleven in mijn verhaal.. Ik hoop dat het jullie bevalt en alvast bedankt voor het lezen. ;-) 

Ik ben heel erg actief op mijn Instagram account en krijg daar ook heel veel lieve complimentjes en feedback op, waar ik iedereen erg dankbaar voor ben. Bloggen is iets wat ik zelf ben begonnen, omdat ik het leuk vind om te doen, maar sinds ik heb gemerkt hoeveel mensen ik daar ook mee kan inspireren, maakt het bloggen nog veel leuker dan het al is. 

Ik ben van mezelf religieus ingesteld en ben dus ook Christelijk samen met derest van mijn familie. Het is mij nooit verplicht om ergens in te geloven: ik heb er zelf voor gekozen en heb er tot de dag van vandaag nog nooit spijt van gekregen.

Voor mij is mijn vertrouwen in God het aller belangrijkste dat er is, zonder Hem ben ik nergens. Vandaar ook dit artikel, want zonder Hem was dit mij nooit gelukt.. Here we go:

Ik was vroeger (en soms nog af en toe) een heel onzeker meisje. Dit kwam doordat ik nooit echt "vrienden" had. Ik had ze ja, op school.. Maar was toch altijd meer op mezelf gefocust. 

Ik vond mezelf altijd anders dan anderen en heb ook veel meegemaakt in mijn leven, waardoor ik me soms al heel snel alleen en verdrietig voelde.

Hoe dan ook, jullie zullen je nu vast afvragen: "Wat heeft dit te maken met de reden dat je bent begonnen met bloggen?" Well, I'll tell you that, right now, in fact. 

Zoals ik vertelde was ik heel erg onzeker. Ik was altijd een type die altijd voor iedereen klaar stond en rekening hield met anderen, zelfs als het nooit andersom gebeurde. Ik denk dat iedereen die fase wel heeft gehad in zijn/haar leven en daar wordt je op een gegeven moment wel sterker in - dat is in ieder geval dus ook gebeurd met mij. 

Ik besloot op een dag al mijn zorgen in God's handen te leggen en gewoon blind te vertrouwen op Hem. Hij weet immers wat goed voor mij is. 

Doordat ik vertrouwde op God heeft Hij mij uiteindelijk laten zien dat iedereen uniek is op zijn/haar eigen manier en dat het niet uitmaakt wie mij niet leuk vind, wie me haat of wie mij het liefst ziet vallen, zolang God maar trots op me is, zal ik ook altijd trots op mezelf blijven.

Op een gegeven moment groei je in de dingen die vroeger je ergste minpunten waren en zo is ook mijn liefde voor God gegroeid.

Twee jaar geleden besloot ik daardoor dus officieel de stap te nemen om te kiezen voor de dingen die MIJ gelukkig maken en waar ik een grote passie voor heb. Ik stopte met rekening houden met wat anderen er van zouden vinden, want at the end of the day doe je het allemaal om jezelf gelukkig te zien en niet anderen gelukkig te maken met wat hun willen dat je moet doen en hoe je moet leven. Zelf zeg ik ook altijd: "I don't need anyone's opinion, but God's only."

Het heeft langer dan een jaar geduurd om te komen waar ik nu ben als blogger en trust me, ik ben er nog láng niet!


Ik heb zóveel respect voor alle bloggers die fulltime kunnen bloggen en er ook de tijd voor vrij maken en ik hoop echt dat ik dat ook zo snel mogelijk voor jullie kan doen, want ik wil zoveel meer met jullie delen.. This isn't even one bit of it..

Mijn moraal van het verhaal is dat of het nou over bloggen gaat of iets anders dat je leuk vindt om te doen: kies voor jezelf en wees niet bang wat anderen van je zullen vinden. En hey, ook al zijn er misschien 100 mensen negatief en maar 50 positief: houd altijd in je achterhoofd dat positiviteit the key to succes is en dat je je altijd moet blijven focussen op de positieve dingen, want alleen op die manier kom je bij je einddoel, kijk maar naar mij! Het duurde mij forever om te zijn waar ik nu ben en ook al ben ik nu nog steeds niet waar ik zijn wil, als ik was gestopt toen het even niet meezat, had ik nooit bereikt wat ik nu bereikt heb en was ik er dus ook nooit achter gekomen. 

Samen met de steun van God en mijn ouders ben ik de vrouw geworden die ik nu ben. I'm still learning, but aren't we all? :-) 

Ook heb ik sinds 2011 een lieve vriend  die tot de dag van vandaag me nog steeds heel erg gelukkig maakt en me support in alle dingen die ik wil doen en bereiken in het leven. 

We zijn zo gelukkig dat we ook beiden hebben gekozen om het pad van Jezus te volgen en dingen te doen op de manier zoals God het wilt.. Samen doen wij aan seks na het huwelijk en ben ik super enthousiast hierover, omdat ik weet dat ik er niet alleen voor sta, maar samen met hem, op één lijn. Wij hopen over twee jaar te kunnen verloven en over drie jaar te trouwen. Ondertussen werken we hard voor wat we willen bereiken in ons leven, zowel individueel, als voor onze toekomst samen. 


Anyways, of je nou Christelijk bent zoals ik, of niet,  ik hoop dat dit artikel op z'n minst een van jullie heeft kunnen inspireren, want dat is aan het einde van de dag mijn doel: mensen inspireren

ik wil jullie allemaal laten weten dat ik van jullie houd en achter alles sta wat positiviteit brengt (of zal brengen) in jullie leven! Rome is niet gebouwd binnen 1 dag, dus if you want something, you got to work for it! Laat de negativiteit niet derest van je leven beïnvloeden, maar focus op de kleine, positieve dingen, want uiteindelijk zijn het de kleine dingen die er toe doen! Just keep doing you!

Enorm bedankt voor het lezen en nog een hele fijne dag toegewenst! 

xoxo,

Lakshana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten