dinsdag 13 oktober 2015

MY 3 FALL MUSTHAVES

Hi babes,

I'm back en super excited, want morgen ben ik jarig woehoee! Ik heb mijn verjaardag een week van te voren al gevierd, maar ga morgen (15/10/2015) uit eten om mijn officiële verjaardag te vieren, samen met een paar vriendinnen. Oh, en als kers op de slagroom ga ik ook nog eens dit weekend naar Walibi Fright Nights! :-O Dat wordt dus een goed begin van mijn herfstvakantie :-) 

Anyways, ik denk dat we allemaal hebben gemerkt hoe koud het nu begint te worden, want achja, het is en blijft nou eenmaal Nederland hé. Daarom heb ik vandaag een artikel voor jullie, waarin ik mijn drie favoriete musthaves voor in het najaar laat zien! 

#1 | The perfect lipcombo

Ik heb een lipcombo die ik echt bijna alle seizoenen draag, maar vooral in het najaar, namelijk: MAC lipstick "Diva" in combinatie met de "Burgundy" lipliner. Ik heb "Diva" nu al een anderhalf jaar in mijn bezit en het is werkelijk waar een van mijn grote favorieten. Ik heb deze dan ook voor de derde keer weer opnieuw gekocht.

Ook staat deze lipcombinatie bijna iedereen wel prachtig, dus als je 'm nog niet kent: go ahead and try it out!


#2 | The chunkier, the better

Ik ben een echte sneaker freak, maar vind het heerlijk om in de Herst en de Winter weer mijn enkellaarsjes erbij te pakken. Het liefst draag ik dan ook mijn bordeaux rode chunky boots. Ik houd gewoon van een lekkere, goede plateau!


#3 | Layers on layers on layers..

Ik heb een paar redenen waarom ik van het najaar houd. O.a dat je je weer donker mag kleden, maar ook omdat kerst (en mijn verjaardag, obviously) dichterbij komen! Maaar.... de allerleukste reden is dat ik mezelf dan eindelijk weer "in lagen" kan kleden. Ik houd ervan om dikke truien te dragen met daaronder een geruitte overhemd, of juist een leuk giletje eroverheen. Het is niet alleen lekker warm, maar staat ook nog eens heel fashionable!



Tot zover mijn artikel. Nu ga ik heerlijks de uren aftellen tot mijn verjaardag!

Q: Wat zijn jouw "Fall Musthaves"?

XOXO,

Lakshana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten